علمیات غافلگیرانه پلیس برای دستگیری سارق تهرانی

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای منزل خبر داد و گفت : متهم دارای 10 فقره سابقه کیفری است.
به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی" بیان داشت : یازدهم آبان ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 164 قائم (عج) تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.
وی عنوان کرد: شاکی اظهار کرد، ساعت 3 بعد از ظهر برای رفتن دیدار بستگان از منزل خارج شدم و ساعت 11 شب هنگامی که به خانه مراجعت کردم با قفل تخریب شده در مواجه و پس از ورود به منزل متوجه سرقت لوازم و اموال به ارزش تقریبی 150 میلیون تومان شدم .
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود : کارآگاهان ضمن بازدید از محل وقوع جرم با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف موفق به شناسایی سارق که حسین نام داشت شده و با استعلام سوابق کیفری او مشخص می گردد او دارای 10 فقره سابقه سرقت منزل می باشد .

دستگیری سارق حرفه ای خانه در تهران

وی افزود : پس از شناسایی هویت سارق کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی های قضائی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در تهرانپارس دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
این مقام انتظاکی گفت: حسین پس از دستگیری و در بازجویی ها به بزه انتسابی در خصوص سرقت منزل شاکی اعتراف و اعلام داشت، در اطراف محله نوبنیاد برای سرقت پرسه می زدم که به منزل شاکی برخوردم و به نظر می رسید که متروکه باشدف از روی نرده ها وارد حیاط شدم و قفل درب ورودی را تخریب و اموال شاکی را سرقت کردم، بخشی از اموال را به مالخر فروختم و بخشی از اموال را نیز در منزل پدری ام مخفی کردم.
رئیس پایگاه یکم پلیس اگاهی در پایان با بیان اینکه در بازرسی از منزل پدری وی متهم بخشی از اموال سرقت کشف و تحویل شاکی شد، اضافه کرد: پرونده به همراه متهم به شعبه 5 دادیاری دادسرای ناحیه یک تهران ارسال و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟