کشف 7 میلیاردی کالای قاچاق در تهران

سرهنگ "سعید راستی" بیان داشت: روز گذشته خبری مبنی بر اینکه مالک ساختمانی مسکونی در شهرک گلستان، مقدار فراوانی کالای قاچاق در داخل انبار ساختمان دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.
به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: هویت مالک ساختمان و نشانی دقیق آن شناسایی شد و تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد، خبر صحت داشته و مقادیر فراوانی تجهیزات جانبی کامپیوتر در این مکان دپو شده است.
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار ساختمان اخذ شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازدید از داخل انبار ساختمان 202 دستگاه جانبی کامپیوتر فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف و متهم به قاچاق بودن کالاهای کشف شده معترف شد.
سرهنگ راستی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 7 میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: کلیه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران تحویل شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟