دزد تنهای تهران کرکره های مغازه ها را می برید + جزئیات سرقت

کشف 20 فقره سرقت مغازه راز دزد تنهای تهران را لو داد.رئیس کلانتری 108 نواب پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای مغازه و کشف 20 فقره سرقت با همکاری کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی در این شهر خبر داد.
سرهنگ "سید جلال حسینی" بیان داشت: بامداد دهم دی ماه جاری ماموران کلانتری 108 نواب با تماس مالک مغازه ای در جریان سرقت از مغازه برنجی فروشی در محدوده خیابان مالک اشتر می شوند که بلافاصله نزدیکترین گشت انتظامی کلانتری که در همان حوالی در حال گشت زنی بود به نشانی اعلامی اعزام و مشاهده می کنند متهم در حال بریدن کرکره مغازه برنج فروشی است و صدای دزدگیر مغازه به صدا در آمده است.
به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: با حضور ماموران، متهم بلافاصله از محل متواری و عملیات مهار سارق اجرا و ماموران موفق شدند، پس از مدتی تعقیب و گریز، متهم را دستگیر کنند.
رئیس کلانتری نواب با اشاره اینکه متهم در بررسی های اولیه صرفا به قصد خود به سرقت از مغازه برنج فروشی معترف و مدعی شد برای اولین بار قصد داشته مرتکب سرقت شود، افزود: پس از تحقیقات اولیه متهم با دستور قضائی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سارق مغازه تهرانی ها در دام پلیس

این مقام انتظامی ابراز داشت: پس از تحویل متهم به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مشخص شد که وی سابقه دار بوده و تا کنون 13 فقره سابقه کیفری به اتهام سرقت مغازه در پایگاه های 7، 8 و 9 آگاهی دارد و همچنین محکوم فراری شعبه های اجرای احکام دادسراهای ناحیه 10 و 14 تهران است.
سرهنگ حسینی توضیح داد: با تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی متهم به 20 فقره سرقت از مغازه ها معترف و با پیگیری کارآگاهان این پایگاه تاکنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند.
این مقام پلیسی اضافه کرد: تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پایگاه هشتم برای کشف سایر سرقت ها متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟