آتش سوزی هولناک در میدان رازی / صبح امروز همه وحشت زده شدند + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 5.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

آتش سوزی صبح امروز در گاراژی در میدان رازی همه را به وحشت انداخت.
جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:  حادثه آتش سوزی در یک گاراژ واقع در میدان رازی، ابتدای خیابان قلمستان‌ساعت ۸:۱۵ صبح امروز اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله یک تیم به محل آتش سوزی اعزام شدند.میزان خسارت مالی هنوز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی و تنفسی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده می‌شود که در یک گاراژ در ابتدای همین محل که چندین باب مغازه این گاراژ بر خیابان وجود داشت چندین مغازه‌ها هرکدام به وسعت ۲۰ متر دچار آتش‌سوزی شده بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان همزمان با باز کردن کره‌کره‌های مغازه‌ها و نفوذ به داخل از قسمت پشت این مغازه‌ها در داخل گاراژ انباری به وسعت حدودا ۱۵۰ متر قرار داشت.
ملکی تصریح کرد: این انبار از لوازم یدکی و کارتن پر بود. گویا آتش از انبار پشتی آغاز شده و در حال سرایت به مغازه‌ها بود و چندین مغازه شعله‌ور بود. آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با خاموش کردن مغازه‌ها، عملیات خود را آغاز کردند.
وی ادامه داد: در حال حاضر شلعه‌زنی انجام شده و آتش‌ مهار شده است و خطر سرایت آتش به اطراف وجود ندارد. آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی محل هستند اما به دلیل تراکم اجناس روند لکه‌گیری به کندی پیش می‌رود.
به گفته ملکی این عملیات همچنان ادامه دارد و مورد مصدومیت و تلفات جانی گزارش نشده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.آتش سوزی میدان رازی در گاراژ

آتش سوزی میدان رازی در گاراژ

آتش سوزی میدان رازی در گاراژ

کدخبر: 648987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟