سرقت باطری خودروهای وانت

سرقت / رکنا سرهنگ کارآگاه "سید شمس الدین میرزکی" بیان داشت: با افزایش شکایت مالکان خودروهای پیکان وانت در خصوص سرقت باطری از خودروهایشان، نظر کارآگاهان به سریالی بودن سرقت ها جلب شد.

 

وی عنوان کرد: کارآگاهان در تحقیقات پلیسی موفق شدند سارق و مخفیگاه وی را در جنوب غرب تهران شناسایی و در ادامه بررسی نیز به دست آوردند متهم اموال سرقتی را به مرد جوانی در همان محدوده می فروشد.

 

به گزارش رکنا، معاون مبارزه با جرایم سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران افزود: با هماهنگی های قضائی هر دو متهم دستگیر شدند، ولی سارق مدعی بود نقشی در سرقت ها ندارد که از مخفیگاه مالخر تعدادی باطری وانت کشف و مالخر به ناچار به خرید باطری ها از سارق اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارق در ادامه تحقیقات پلیسی به 60 فقره سرقت باطری از خودروهای پیکان وانت معترف شد و اظهار کرد، خودم خودروی پیکان وانت دارم و چون آشنایی کامل به باز کردن در خودروی پیکان وانت داشتم به راحتی در کاپوت را باز کرده و باطری خودرو را سرقت می کردم.

کارآگاه میرزکی در پایان خاطر نشان کرد: تا کنون 56 تن از مال باختگان شناسایی و متهمان با دستور قضائی روانه زندان شده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 648709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟