بازداشت سارق خانه و مالخر اموال سرقتی در تهران

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "حمدالله علیزاده" گفت: سی و یکم خردادماه پرونده ای از طریق کلانتری 130 نازی آباد با موضوع سرقت منزل برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد و شاکی اظهار داشت، سارق حوالی ساعت 10 شب بیست و هشتم خرداد ماه و در زمان عدم حضور ساکنان، درب منزلش را تخریب و پس از ورود، اثاثیه منزلش شامل لب تاب، تبلت، تلویزیون و.. به همراه مقادیری طلاجات جمعاً به ارزش تقریبی70 میلیون تومان سرقت کرده است.
رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران گفت : با دریافت پرونده کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل این پایگاه به صحنه سرقت مراجعه و به بررسی محدوده وقوع جرم پردختند که همین امر باعث کشف سرنخ های متعدد و ردپایی از مجرم می شود .
این مقام انتظامی بیان داشت : اطلاعات بدست آمده حاکی از آن بود شخصی به نام امیر در اجرای نقشه سرقت حضور داشت است که مراتب طی گزارشی به نظر بازپرس محترم شعبه هشتم دادسرای ناحیه 16 تهران رسیده و دستور دستگیری و بازرسی از منزل و مخفیگاه متهم اخذ می شود .
علیزاده در ادامه گفت : با اقدام به موقع کارآگاهان محل دقیق اختفای سارق شناسایی و در عملیاتی ضربتی سارق در مخفیگاهش دستگیر می شود و در بازرسی از مخفیگاه وی تبلت و لب تاب متعلق به مال باخته می شود.
رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی گفت: پس از انتقال متهم به پایگاه هفتم پلیس آگاهی متهم به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت طلاجات را به فردی به هویت کامران در اسلام شهر فروخته است که پس از کسب نیابت قضایی مالخر موصوف نیز دستگیر و به خرید اموال مسروقه اعتراف کرد.
وی در پایان افزود: با ارسال پرونده به مرجع قضائی هر دو متهم با صدور قرار تامین مناسب برای شناسایی سایر سرقت های احتمالی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهای قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟