تصادف خونین 2 خودرو با یکدیگر در جاده ورامین + عکس ها

به گزارش رکنا،  ساعت 20:42 دقیقه شب گذشته شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از وقوع حادثه تصادف دو دستگاه خودرو در مسیر جاده ورامین عباس آباد روبروی پمپ بنزین نظامی خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۸۶ و گروه امداد ونجات 17را به محل حادثه اعزام کرد.
فرهاد مویدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در گزارش اولیه خود اعلام کرد: یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه خودروی سواری پراید از قسمت صندق عقب به شدت برخورد کرده و بر اثر شدت این برخورد، یکی از سرنشینان خودروی سواری که خانمی 30 ساله بود در داخل خودرو محبوس شده بود.
وی افزود: خوشبختانه دیگر سرنشینان هر دو خودرو قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی توسط سرنشینان خودروهای عبوری از خودرو خارج و به محل امن منتقل شدند.
مویدی تصریح کرد: نیروهای عملیات با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به ایمن سازی خودروها کرده و پس از قطع جریان برق خودرو با استفاده از ابزار مخصوص نجات، مشغول فضا سازی و خارج کردن شخص محبوس شده از داخل خودروی سواری پراید شدند.
فرمانده آتش نشانان خاطر نشان کرد: آتش نشانان، مصدوم را برای مداوا تحویل عوامل اورژانس دادند و پس از ایمن سازی خودروها، محل حادثه را تحویل عوامل پلیس راهور دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

تصادف 2 خودرو در ورامین سمند و پراید

تصادف 2 خودرو در ورامین سمند و پراید

تصادف 2 خودرو در ورامین سمند و پراید

کدخبر: 646958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟