آتش سوزی بزرگ در خاوران / یک گاراژ، دو مغازه و یک اتوبوس سوخت+ فیلم و عکس
حجم ویدیو: 4.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، ساعت 22 و 22 دقیقه روز یازدهم دی ماه یک مورد آتش سوزی گسترده در یک گاراژ قطعات خودرو اسقاطی به آتش نشانی تهران اعلام شد.

سید جلال ملکی - سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص این حادثه به رکنا گفت: بعد از اعلام این آتش سوزی ،  سه ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند. محل حادثه ؛ مجتمعی به نام مسعود بود که  بیشترین فعالیت آن اسقاط خودرو بود .

آتش در بخشی از یک گاراژ به وسط 4000 متر رخ داده بود . بخشی از محل حادثه  با ایرانیت و وسایلی که مقاومت چندانی در برابر حرارت نداشتند مسقف شده بود که بسیار ناامن بود. در همان محل تعمیرات صندلی انجام می شد . همان منطقه مرکزی حریق  بود.

آتش سوزی گاراژ در خاوران

شعله های آتش به تعمیرگاه اتوبوس های قدیمی رسید

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه وقتی ماموران آتش نشانی به محل می رسند تقریبا 1500 متر این گاراژ دچار حریق شده بود گفت : شدت حرارت و شعله بسیار بالا بود. در اثر حرارت شیروانی ها تخریب شده بود . آتش به گاراژ مجاور که محل تعمیر اتوبوس های قدیمی بود سرایت کرده و یک دستگاه اتوبوس در این گاراژ طعمه حریق شده  و شعله ور بود.

آتش گرفتن دو مغازه

سید جلال ملکی با بیان اینکه شعله های آتش دو مغازه که در ورودی گاراژ 4000 متری بود را هم دچار حریق کرده بود گفت : آتش در حال گسترش بود که ماموران آتش نشانی با تلاش گسترده موفق شدند آتش را تحت کنترل خود در بیاورند.

وی تاکید داشت : خوشبختانه این آتش مهار شده و نیروها در حال حاضر در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.

آتش سوزی گاراژ در خاوران

حادثه مصدوم نداشت

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران تاکید کرد: این حادثه خوشبختانه مورد مصدومیت یا تلفات جانی نداشت.

 

کدخبر: 646471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟