کشف و ضبط بیش از 74 کیلو گرم تریاک در محور یاسوج- اصفهان/ دستگیری 4 قاچاقچی

به گزارش رکنا، در راستای مبارزه با سوداگران مرگ ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا موفق به کشف ۷۴ کیلو و ۶۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.
سرهنگ گودرز رستمی فرمانده نیروی انتظامی ناحیه دنا  گفت: در راستای مبارزه با سوداگران، مأمورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا با هماهنگی دادستان دنا در حین پایش خودروهای عبوری از دو دستگاه خودرو سمند در محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان، مقدار تقریبی ۷۴ کیلو و ۶۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

این فرمانده افزود: در این راستا چهار نفر دستگیر و دو دستگاه خودروی سمند توقیف گردید و پرونده متشکله تحویل مقام محترم قضائی گردید.
سرهنگ رستمی با بیان اینکه مأموران نیروی انتظامی ناحیه دنا به صورت شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستند گفت: مأمورین ناحیه انتظامی دنا به صورت شبانه روزی تمام محورهای مواصلاتی شهرستان را رصد می‌کنند.
وی تاکید کرد: کسانی که بخواهند از طریق راه های شهرستان دنا مواد مخدر جابجا کرده و جوانان را به کام مرگ بکشانند باید بدانند که دقت و شجاعت بسیار بالای مأمورین ما در شناسایی آنها نخواهند گذاشت که هدف آن‌ها عملی شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟