آزادی 25 زندانی یزد با پرداخت هزینه های مراسم ترحیم

به گزارش رکنا، رییس ستاد دیه استان یزد گفت: در ۹ ماهه امسال ۲۵ زندانی جرایم غیرعمد با کمک یک میلیارد تومانی خیران نوعدوست و پرداخت هزینه مراسم‌های ترحیم از زندان آزاد شدند.

اسلام افشون روز سه‌شنبه افزود: شهروندان نیکوکار به جای برگزاری مراسم ترحیم افراد متوفای خود هزینه آن را برای آزادی زندانیان اختصاص دادند.

وی ادامه داد: این افراد همگی نیت خود را در مشارکت در آزادی زندانیان، خشنودی خداوند و شادی روح کسانی بیان کردند که از این دنیا هجرت کرده و دیگر در بین ما نیستند .

این مسوول گفت: بیشترین مددجویان مالی شامل بدهکاران اوراق تجاری چک و سفته، مهریه و نفقه، دیه ناشی از تصادف رانندگی و حادثه کار هستند که چشم انتظار دست یاری مردم فداکار و مومن هستند.

افشون، ابراز امیدواری کرد همکاری مردم با این ستاد تا پایان سال بیش از گذشته در قالب طرح‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی ادامه داشته باشد که در شرایط خاص کنونی بیش از گذشته احساس می‌شود.

مردم کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک، ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه، کارت‌های مجازی۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱ و ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸ و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کنند.

تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰ پاسخگوی سووالات مردم نوعدوست و خیران نیکوکار است .

استان یزد چهار ندامتگاه برای نگهداری مددجویان زندانی داردآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟