آزادی 5 زندانی محکوم مالی از زندان‌های یزد

نایب رئیس هیئت امنا ستاد دیه استان یزد از آزادی پنج محکوم مالی جرائم غیرعمد به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) خبر داد .

به گزارش رکنا، حسین سبزواری اظهار داشت: همزمان با سالروز میلاد اسوه صبر و پایداری حضرت زینب(س) و روز پرستار، پنج محکوم مالی از زندان‌های استان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

سرپرست اداره کل زندان‌های استان یزد افزود: بدهی این پنج محکوم مالی مبلغ ۵۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال بود که مبلغ ۵۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال آن توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت‌مندانه اخذ شد و با پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال زمینه آزادی این پنج محکوم مالی از زندان فراهم آمد.

سبزواری با اشاره به اجرای طرح «یلدای رهایی» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه یزد گفت: اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه یزد موفق شدند مبلغ ۱۵ میلیون تومان را برای آزادی یک محکوم مالی به ستاد دیه استان اهدا کنند.

وی ادامه داد: این طرح از روز دانشجو آغاز شده بود و با کمک این دانشجویان یک محکوم مالی از زندان آزاد شده و شب یلدا را در کنار خانواده خود خواهد بود .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟