مرگ هولناک پسر 13 ساله که با شتر تصادف کرد / در نیکشهر رخ داد

به گزارش رکنا، عبداله جانبی عضو شورای اسلامی چاهان گفت : حوالی ساعت ۱۹امشب برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک نفر شتر در محور چاهان به نیکشهر حد فاصل روستای تم تیلگ پایین ، موجب مرگ راکب سوار موتور سیکلت و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد .
جانبی گفت : متاسفانه در این حادثه دانش آموزی ۱۳ ساله به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد و تنها مصدوم این حادثه با کمک نیروهای مردمی به بیمارستان محمد رسول الله نیکشهر منتقل شد.
او افزود : علی رغم قول های مکرر مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برای اختصاص آمبولانس برای این منطقه متاسفانه به دلیل خرابی و نبود آمبولانس در پایگاه ۱۱۵ چاهان مصدوم حادثه توسط نیروهای مردمی به مراکز درمانی منتقل شده است .
عضو شورای اسلامی چاهان بیان کرد : این محور کوتاه ترین مسیر اتصال استان سیستان و بلوچستان به استان هرمزگان می باشد، اما فاقد دستگاه آمبولانس مناسب و مطمئن است.
جانبی ابراز امیدواری کرد که با ترخیص آمبولانس های جدید دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر امیدواریم مسئولین به قولشان عمل کنند و به یکی از مهم ترین نیاز های این منطقه جامه عمل بپوشانند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟