کشف 6 میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان

به گزارش رکنا، سرهنگ "مهراب زارع‌پور" ، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر یک فقره سرقت معازه موبایل فروشی در روستای "دهشیخ"، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان لامرد برای بررسی موضوع به محل اعزام و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی پس از تحقیقات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند، موفق شدند در این خصوص 2 نفر سارق مغازه را در روستای "دهشیخ" شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی "لامرد" تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک دستگاه تبلت، 87 دستگاه تلفن همراه، 3 دستگاه ساعت هوشمند، 18 عدد پاور بانک، 24 عدد هندزفری، 15 عدد شارژر و کابل مربوطه، یک دستگاه اسپیکر و 4 دستگاه تب سنج، 11 عدد ایرپاد و کیف آن، 9 عدد انگشتی پشت گوشی و 2 دستگاه شاتر بلوتوث مسروقه کشف و ضبط شد.
سرهنگ "زارع پور" با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 6 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد برای پیشگیری از سرقت به هشدارها و توصیه‌های پلیسی توجه کنند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعا با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟