30  میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان اصفهان کشف شد

به گزارش رکنا، سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر" در حاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات حاصله از انهدام 2 باند سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و دستبرد به چندین مغازه درسطح شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در پلیس آگاهی استان دنبال و در این راستا طرحی برای مقابله با عاملان این گونه سرقت ها طراحی و عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح ، کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی و یک سری کارهای پلیسی و رصد هوشمندانه سارقان سابقه دار موفق شدند هویت اصلی اعضای 2 باندی که در این گونه سرقت ها فعالیت می کردند را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام ضربتی آنها را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 50 دستگاه خودروی سواری و محموله ای از اموال به سرقت رفته از مغازه ها در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: ارزش مجموع اموال مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر 30 میلیارد ریال است که تمامی این اموال به مال باختگان بازگردانده شدند.

انهدام 2 باند سارقان در اصفهان

این مقام انتظامی تعداد متهمان دستگیر شده در این طرح را 6 نفر اعلام و اظهار کرد: متهمان پس از دستگیری در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به 60 فقره سرقت اعتراف کردند که در این خصوص برای آنها پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ هاشمی فر با بیان اینکه اقدامات مؤثر و قاطع پلیس آگاهی استان اصفهان در سال جاری سبب کاهش وقوع جرایم شده از افزایش 13 درصدی قدرت کشف این پلیس طی مدت 6 ماهه سال جاری خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بار دیگر به مجرمان سابقه داری که پس از آزادی از زندان مرتکب جرم می شوند هشدار داد و گفت: این افراد باید بدانند که پلیس تحرکات آنان را زیر نظر دارد و در صورتی که اقدامات مجرمانه خود را تکرار و به حقوق مردم تعرض کنند با برخورد سخت و قاطع پلیس و دستگاه قضائی روبه رو خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟