دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره در پاکدشت

به گزارش رکنا،  سرهنگ "علی بخشی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره درحوزه کلانتری 15 جیتو ،موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران تجسس این کلانتری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی و جمع آوری سرنخ های موجود و به کمک اهالی محل و بررسی پرونده های متهمان سابقه دار موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند.
رئیس پلیس پاکدشت ادامه داد: پلیس پس از حصول اطمینان از حضور سارقان طی هماهنگی صورت گرفته با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه 2 نفر از سارقان سابقه دار را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ "علی بخشی" یاد آور شد: از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال شامل: 500 متر سیم برق، 15 عدد لامپ ،500 کیلو میلگرد خرد شده ، 70 قطعه پریز برق ، 600 متر خرطومی برق و170 عدد سرلامپی و انواع لوازم ساختمانی کشف شد.
فرمانده انتظامی پاکدشت اعلام کرد متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی و اموال کشف شده حسب دستور قاضی پرونده به 3 نفر از شکات تحویل شدند.
رئیس پلیس پاکدشت در پایان از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به وسیله سامانه فوریت های پلیسی 110 و پیشنهاد و انتقاد و شکایات خود را با سامانه 197 در میان بگذارند.ابوفیاض حیدری
اختلاف شخصی منجر به قتل مرد 32 ساله در قرچک شد
فرمانده انتظامی قرچک از دستگیری قاتل فراری درکمتر از 48 ساعت در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ " نجم الدین مرادی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: بدنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی  مبنی بر وقوع یک فقره درگیری درشهرک نگارستان بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد جوانی 32 ساله توسط فردی ناشناس با سلاح سرد به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده که متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است .
سرهنگ مرادی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات گسترده پلیسی وبررسی تلفن همراه مقتول ، قاتل را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیرکردند.
این مقام انتظامی با اشاره به این که متهم در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد بیان داشت: متهم انگیزه خود را از ارتکاب قتل ، اختلاف شخصی و ایجاد مزاحمت توسط مقتول عنوان کرد.
فرمانده انتظامی قرچک با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را خدشه دار کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

ابوفیاض حیدری

کدخبر: 644391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟