تصادف شدید و مرگبار در جاده نوش‌آباد - کاشان / 2 کشته 3 مصدوم

به گزارش رکنا،حسین ریاحی جمعه شب افزود: برای این سانحه رانندگی که عصر دیروز در نزدیکی پل جاده نوش‌آباد رخ داد، سه دستگاه آمبولانس و ماموران آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در این تصادف ۲ نفر از خودرو پژو پارس جان باختند، ادامه داد: کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی سه نفر مصدوم حادثه را که حال نامساعدی داشتند برای اقدام‌های درمانی بیشتر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان نیز گفت: این حادثه ساعت ۱۷:۱۶ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی این سازمان به سرعت، تیم‌های امدادنجات و اطفای حریق ایستگاه های شماره یک و ۲ را به محل حادثه اعزام کرد.
روح الله فدایی افزود: در این سانحه رانندگی یک دستگاه پژو پارس در حال سبقت از یک تریلر بوده که از رو به رو به شدت به یک خودرو سواری رنو ساندرو برخورد کرده و منجر به فوت راننده و سرنشین پژو پارس و مصدوم شدن سه نفر دیگر از سرنشینان ۲ خودرو می‌شود.
وی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت با استفاده از دستگاه‌های تخصصی حبس‌زدایی در خوردوها را رهاسازی کردند و ایمن‌سازی محل حادثه را به لحاظ جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی انجام دادند.
شهر نوش‌آباد از توابع آران ‌و بیدگل با جمعیت نزدیک به ۱۲ هزار نفر در فاصله نزدیک به سه کیلومتری مرکز این شهرستان واقع شده است.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟