پاتک پلیس حصارک به لانه اوباش + عکس

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش و برخورد جدی با افراد شرور که باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی می شوند، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی تعدادی از اوباش منطقه حصارک شدند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد که این افراد ضمن حمل سلاح سرد، در چند مرحله اقدام به قدرت نمایی و اوباشی گری در منطقه کرده اند و با نادیده گرفتن محدودیت منع فعالیت قهوه خانه ها، به صورت غیرمجاز در ۳ قهوه خانه تجمع کرده و اعمال مجرمان انجام می دهند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: بلافاصله پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در ۳ نقطه از منطقه حصارک کرج، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری یگان امداد در یک عملیات غافلگیرانه تعداد ۱۹ نفر از اراذل و اوباش شرور و سابقه دار منطقه را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که در بازرسی از قهوه خانه و مخفیگاه متهمان تعداد زیادی سلاح سرد کشف شد، یادآور شد: در این راستا ۳ قهوه خانه نیز به دلیل نقض محدودیت های بهداشتی پلمپ شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به ابراز رضایت ئ استقبال اهالی منطقه از برخورد قاطع پلیس با اوباش، بیان داشت: در کشور امام زمان(عج) جایی برای اوباشی گری وجود ندارد و هر فردی قصد ایجاد اختلال در نظم و امنیت کشور را داشته باشد، پلیس به شدت با او برخورد خواهد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟