کرونای انگلیسی چه علائمی دارد ؟

به گزارش گروه ترجمه رکنا، با اعلام شیوع ویروس کرونا جدید و جهش یافته در بریتانیا که به کرونای انگلیسی شناخته شده سفر و پرواز به این کشور ممنوع شد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

در پی شیوع این ویروس دولت بریتانیا هشدار داد که این نسخه جدید از کرونا غیرقابل کنترل است و ممکن از برتانیا به سایر نقاط نیز سرایت کند.

کرونای انگلیسی چیست؟

تاکنون بیش از هزار مورد ابتلا به این نسخه جدید در بریتانیا شناسایی شده که احتمال می رود تعداد آن بیشتر باشد چرا که در آستانه کریسمس رفت و آمد نیز بیشتر شده که دولت بریتانیا محدودیت گسترده ای را اعمال کرده است.

با اعلام جهش کرونا جدید دانشمندان بر این باور رسیدند که این ویروس شیوع بیشتری دارد و این موضوع به دلیل جهش در پروتئین قلاب دار است که به ویروس کمک می کند بهتر به سلول های بدن انسان بچسبد و در این صورت افرادی که به کرونای انگلیسی مبتلا شدند تعداد بیشتری ویروس را با خود حمل می کنند.

افزایش احتمال مرگ در ویروس کرونای انگلیسی

به گفته دانشمندان اگر مردم بیشتری به این نسخه از ویروس کرونای انگلیسی مبتلا شوند به این دلیل که قدرت شیوع آن بیشتر است افراد بیشتری در بیمارستان ها بستری خواهند شد و شاید مرگ میز بر اثر این ویروس افزایش پیدا کند اما هنوز اطلاعات و شواهد کافی برای این ویروس در دست نیست.

گفتنی است که نشانه های این ویروس جدید نیز در حال حاضر سرفه ، تب و از دست دادن حس بویایی و چشایی است که این علائم هم باید تحت بررسی قرار گیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟