سرنوشت عجیب زنی تنها در جزیره ارواح + عکس

به گزارش رکنا،"الیزابت پرته جان " ۴۷ سال به تنهایی در جزیره "هال سند " دوون بریتانیا زندگی کرد .

او تنها باقی مانده روستائیان این منطقه بود که با طوفان مرگبار خانه هایشان را رها کرده و موفق شده بودند تا جان خود را نجات دهند اما الیزابت تصمیم گرفت که در خانه ساحلی اش باقی مانده و با خوردن تخم مرغ و ماهی های دریا به زندگی اش ادامه دهد.

او تا سال ۱۹۶۴ میلادی و سن ۸۰ سالگی در این جزیره به زندگی خود ادامه داد.زندگی سرسختانه و قهرمانانه وی برای همیشه در تاریخ بریتانیا باقی ماند.

الیزابت قبل از مرگشگفته بود: همه خاطرات زندگی ام اینجاست این دریا حوض خانه من است دریا بارها مثل کوهی عظیم مقابل من و خانه ام قرار گرفت – امواج بلند دریا – من بارها از خدا خواستم تا باد را متوقف کند و همه چیز ارام شود.

به گفته الیزابت او و دیگر ساکنان روستا زندگی آرامی داشتند تا اینکه وقتی وی تنها ۳۳ سال سن داشت توفانی سهمگین خانه ها ی جزیره را نابود کرد و باعث شد همه ساکنان منطقه جزیره را ترک کنند و به همین دلیل از آن زمان نام جزیره ارواح را از آن خود کرد.الیزابت تنها کسی بود که به زندگی خود در شرایط سخت ادامه داد و تا زمان مرگش در جزیره باقی ماند.

پس از مرگ الیزابت خانه او توسط یک شرکت گردشگری خریداری شد تا زندگی سخت الیزابت به گردشگران نشان داده شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟