سگ ها پسر بچه تبریزی را لت و پار کردند + عکس های دلخراش

 سگ‌های ولگرد به کودک تبریزی حمله ور شدند.
به گزارش رکنا، این عکس های دلخراش از سوی خانواده کودک 11 ساله تبریزی حاکیست این کودک در روستای شاداباد مشایخ تبریز مورد حمله سگ‌ های ولگرد و بی‌صاحب قرار گرفته و به شدت زخمی شده است. 

حمله سگ ولگرد به کودک 11 ساله تبریزی

چندی پیش هم 2 سگ بدون صاحب در شهرک زینبیه تهران پسر بچه 11 ساله را به شدت مجروح کردند.
به گزارش اختصاصی رکنا، روز شنبه 7 دی ماه امسال سید طاها 11 ساله با دوستانش در شهرک زینبیه تهران در حال بازی فوتبال بود و پسر بچه در پست دروازبان تیم شان ایستاده بود که شوت یکی از بازیکنان که از کنار دروازه عبور کرد به یک سگ بدون صاحب خورد.

طاها با توجه به اینکه سگ ها همیشه در شهرک محل زندگی شان رها هستند و کاری به کسی ندارند خیلی عادی به سمت توپی که کنار سگ افتاده بود رفت و وقتی توپ را برداشت سگ آزاد به سمت پسرکوچولو حمله کرد.

طاها از ترس پا به فرار گذاشت و سگ بدون صاحب در تعقیبش بود و در ادامه یک سگ دیگر به تعقیب این پسر 11 افتاد تا اینکه سگ ها پسر بچه را روی زمین انداختند.

دوستان طاها با داد و فریاد از اهالی شهرک درخواست کمک کردند و همسایه ها وقتی از خانه هایشان بیرون آمدند ابتدا فکر کردند 2 سگ بدون صاحب یک سگ را هدف شکار خود قرار داده اند که دوستان طاها با صدا گفتند که سگ ها دوستانشان را هدف شکار قرار دادند.

در این صحنه مرد جوان با در دست گرفتن قفل فرمان به سمت سگ ها حمله کرد و ابتدا یک ضربه به یکی از سگ ها زد که سگ بدون صاحب قصد حمله به مرد جوان را داشت که دومین ضربه از سوی مرد جوان به سگ زده شد و هر 2 سگ بدون صاحب طاها را رها کرده و پا به فرار گذاشتند.

حمله سگ های بدون صاحب به طاها 11 ساله در شهرک زینبیه تهران

خیلی زود تیم های امدادی به محل اعزام شدند و طاها که از ناحیه 2 دست، پا و سر به شدت آسیب دیده بود به بیمارستان بعثت منتقل شد.
مادرسید طاها مافی به خبرنگار رکنا گفت: پسرم که کلاس پنجم است پس از 10 روز از بیمارستان ترخیص شده و شب ها کابووس حمله حیوانات را می بیند.
وی افزود: قسمتی از سر پای پسرم که کنده شده بود پیوند زده شده و دست راست پسرم از دو ناحیه شکسته شده که استخوان مچ دستش خورد شده که پین روی دستان پسرم زدند و به سختی راه می رود.
مادر نگران ادامه داد: تنها روزهای نخست از از مسئولان شهرک به ملاقات پسرم آمدند و دیگر هیچ کسی پیگیر ماجرا نیست و حتی از شهرداری هم شکایت کردیم که خیلی خونسرد با ما تماس گرفتند و عنوان کردند مسیر را اشتباهی رفتید و نباید از ما شکایت می کردید.
وی گفت: نمیدانم به کجا باید بروم تا به این اتفاق رسیدگی کنند و هیچ کسی پاسخگو به این اتفاق نیستآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حمله سگ ولگرد به کودک 11 ساله تبریزی

حمله سگ ولگرد به کودک 11 ساله تبریزی

 

کدخبر: 641954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟