توقف تزریق واکسن کرونا

به گزارش رکنا، اجرای برنامه واکسیناسیون کرونا در یکی از بیمارستان‌های شهر شیکاگوی آمریکا متوقف شد.

اکنون که سازمان غذا و داروی آمریکا مجوز استفاده اورژانسی از واکسن مُدرنا را صادر کرده است، بیمارستانی در حومه شهر شیکاگو در ایالت ایلی نوی برنامه واکسیناسیون خود را متوقف کرد.

علائم تزریق واکسن کرونا

توقف برنامه واکسیناسیون در بیمارستان شیکاگو پس از آن صورت گرفت که چهار نفر از کارکنان این بیمارستان در پی تزریق واکسن کرونا ، واکنش‌هایی از خود بروز دادند که خارش و افزایش ضربان قلب را شامل می‌شود.

همچنین در ایالت آلاسکا پزشک یکی از کلینیک‌های درمانی که روز پنج شنبه واکسن کرونا زده بود دچار شوک آنافیلاکتیک (شوک آلرژیک) شد.

این حساسیت‌ها پس از تزریق واکسن کرونای تولیده شده در شرکت فایزر بوده است. واکسن کرونای شرکت مدرنا نیز مجوز کسب کرده است که دومین واکسن کرونا در این کشور محسوب می‌شود.

4 نفر به خاطر تزریق واکسن کرونا تحت مراقبت قرار گرفتند

روزنامه شیکاگو تریبون هم گزارش داد بیمارستان «لیبرتی ویل» اجرای برنامه واکسیناسیون کرونا را موقتا متوقف کرده است. یکی از چهار پرسنلی که واکسن کرونا زده بودند پس از بروز واکنش‌های آلرژیک تحت درمان قرار گرفت و سه نفر دیگر نیز در خانه در حال استراحت هستند.

مسئولان این بیمارستان می‌گویند برای رعایت جوانب احتیاط، دستور توقف برنامه واکسیناسیون را صادر کرده اند تا علت این واکنش‌ها مشخص شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟