اقدام احمقانه یک نگهبان که زن بیچاره را تا یک قدمی مرگ برد! + فیلم
حجم ویدیو: 7.20M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فرار از مرگ باورنکردنی یک زن چینی را به تصویر می‌کشد. این زن که هویتش «لو» اعلام شده با وجود سقوط یک شیء فلزی روی سرش از مرگ گریخت.

این شیء فلزی، کفی تخت بود که از بالکن طبقه سوم ساختمان و توسط یکی از ساکنان به پایین پرتاب شده بود. این اتفاق روز پنجشنبه در یکی از محله‌های شهر «شِنژِن» واقع در جنوب چین رخ داد.

نجات معجزه آسای یک زن از مرگ

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی فرار از مرگ این زن را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود هنگامی که این زن در حال عبور از پایین این ساختمان چند طبقه است ناگهان این شیء آهنی از ارتفاع حدود ۳۰ فوتی روی سرش فرود می‌آید.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این زن در حالی که کاملا بیهوش شده و خون از سرش جاری شده بود به بیمارستان منتقل شد. حال خانم لو پس از انجام بیش از ۴۰ بخیه روی سرش مساعد گزارش شده است. این در حالی است که فردی که این جسم آهنی را به پایین و روی سر این زن پرتاب کرده بود توسط پلیس بازداشت شده است.

سقوط یک شی فلزی روی سر یک زن او را تا مرز مردن برد

بنا به این گزارش این زن یک نظافتچی بود که در لحظه وقوع حادثه قصد انداختن زباله به داخل سطل آشغال بیرون ساختمان را داشت. فرد خاطی نیز یک نگهبان ۶۰ ساله است که برای یک شرکت صنعتی کار می‌کرد. او نیز در حال نظافت برای اثاث کشی شرکت به یک ساختمان دیگر بود.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی چین در این باره ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟