تصادف وحشتناک تریلی حامل سوخت در بزرگراه شهید آوینی + فیلم و عکس ها
حجم ویدیو: 2.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

به گزارش رکنا، در ساعت ۱۸:۳۱ دقیقه عصر امروز شاهدان حادثه برخورد یک دستگاه خودرو حامل تانکر سوخت با خودرو سواری به آدرس جنوب به شمال بزرگراه آوینی نرسیده به ورودی جاده ورامین با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله پس از دریافت اطلاعات از سوی شهروندان، آتش نشانان ایستگاه ۹، ۸۶، گروه امداد و نجات ۱۷، خودروهای پشتیبانی شامل جرثقیل های سنگین، خودروی فوماتیک و خودروی حامل کف مخصوص آتش نشانی را به محل حادثه اعزام کرد.

عزیز غلامی نسب مدیر منطقه هفت آتش نشانی که به عنوان فرمانده عملیات در محل حادثه حاضر شده بود گفت: یک دستگاه خودروی تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل ۲۸ هزار لیتر مازوت با یک دستگاه خودرو برلیانس برخورد کرده بود که در پی این حادثه خودرو تانکر از مسیر اصلی خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل و جدول های حاشیه بزرگراه، محور میانی خودرو دچار آسیب جدی و به بیان دیگر ( قیچی ) کرده بود.

تصادف وحشتناک تریلی حامل سوختن در بزرگراه شهید آوینی + فیلم و عکس ها

وی ادامه داد: با توجه به بروز این حادثه خودرو تانکر معلق شده و راننده خودرو نیز که آقای ۳۷ ساله بود از ناحیه دست دچار مصدومیت جزئی شده و قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده بود.

غلامی نسب اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی پس از بازدید و بررسی اولیه و با ایجاد ترافیک مصنوعی در طول مسیر، ابتدا اقدام به چیدمان علائم راهنمایی کرده و پس از ایمن سازی اولیه محل حادثه، با استفاده از خودروهای جرثقیل سنگین اقدام به جابجایی تانکر کردند.

وی افزود: گروهی از آتش نشانان با استفاده از سر لوله های کف مخصوص آتش نشانی در محل آماده شده و با توجه به احتمال آتش سوزی، آمادگی مقابله با هرگونه آتش سوزی احتمالی را در محل حادثه داشتند.

تصادف وحشتناک تریلی حامل سوختن در بزرگراه شهید آوینی + فیلم و عکس ها

گروه دیگر آتش نشانان نیز با استفاده از جرثقیل های سنگین آتش نشانی اقدام به جابجایی تانکر کرده تا هرچه زودتر مسیر عبور و مرور شهروندان را باز کنند.

غلامی نسب تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و با احتیاط کامل خودرو تانکر را جابجا کرده و با توجه به نشت سوخت شدید از قسمت باک خودرو، با استفاده از ابزار مخصوص اقدام به رفع نشت سوخت کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه خوشبختانه حال سرنشینان خودرو سواری مساعد می باشد، اعلام کرد: نیروهای آتش‌نشانی با همکاری عوامل شهرداری اقدام به پاکسازی سطح بزرگراه کرده و هر دو خودرو را جهت بررسی علت این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟