زنان آبادانی از این جوان و پسرعمویش وحشت داشتند +عکس

به گزارش رکنا ،به گزارش یک منبع آگاه از پلیس آبادان درپی گزارش وقوع چندین فقره سرقت گوشی موبایل با استفاده از سلاح سرد در سطح شهرستان آبادان شناسایی ودستگیری سارق یاسارقین بصورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت.
 روزشنبه 22 آذرماه گزارشی مبنی بر زوگیری به پلیس 110 آبادان داده شد که مأمورین بلافاصله به محل اعزام شده و مشاهده نمودند پسر جوانی که راکب یک موتورسیکلت بود توسط اهالی منطقه دستگیرشده است.

دربرسیهای به عمل آمده مشخص شد دو سارق سوار برموتورسیکلت قصد قاپیدن کیف یک خانم را داشتند که زن جوان در مقابل سارقان مقاومت می کند وسارقان اقدام به آسیب زدن به زن جوان می کنند و زمانی که قصد فرار داشتند یکی ازسارقین توسط اهالی دستگیر وسارق دیگر نیز با گذاشتن چاقو برروی گردن فرزند زن مالباخته وتهدید به کشتن وی اقدام به فرار ازمحل می کند.
سارق 23 ساله که اهل یکی از روستاهای شهر شادگان در40کیلومتری آبادان است درگفتگو با خبرنگار رکنا گفت همدستم که از محل فرار کرد پسرعمویم بود واو مرا مجبور به سرقت کرد. متهم که هیچگونه سابقه ای ندارد تاکنون توسط چندین زن به اتهام سرقت وزورگیری شناسایی شده است و تلاش برای دستگیری همدست متهم در دستور کار پلیس آگاهی آبادان قرار دارد و پرونده قضایی علیه متهم تشکیل و به دادسرا ارسال شد.
علی رنجکش
آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 640222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟