خودکشی عجیب در گلپایگان / پلیس در صحنه بود

به گزارش رکنا،علی سبحانی اظهار داشت:در پی تماس یکی از شهروندان با پلیس 110مبنی بر اینکه فردی با در دست داشتن طناب و چاقو و نیت قبلی قصد خودکشی دارد، بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع واحد گشت کلانتری 14 این فرماندهی فرد مورد نظر را شناسایی و درحالیکه یک رشته سیم و یک عدد چاقو در دست داشت با شیوه و شگردهای پلیسی به کلانتری منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان افزود: در بازجویی‌های ابتدایی مشخص شد وی به علت مشکلات شخصی قصد خودکشی داشته که طی صحبت و دعوت نامبرده به آرامش و با ارائه مشاوره باعث شدند فرد 29 ساله از تصمیم خود منصرف شود.
وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام به موقع و سریع مأموران انتظامی در راستای نجات جان این شهروند، عنوان داشت: پلیس در همه حال و با تمام امکانات آماده ارائه خدمات به مردم است.
سبحانی با اشاره به اینکه فرد مذکور در بازجوی اولیه علت و انگیزه خود را مشکلات خانوادگی عنوان کرد، اظهار داشت: شهروندان می‌توانند برای بر طرف کردن هرگونه مشکل شخصی به مشاوران نیروی انتظامی مستقر در کلانتری‌ها مراجعه و به صورت رایگان از خدمات آنها استفاده کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟