راز شوم خانه تیمی در رودکی تهران + جزییات

به گزارش رکنا، به‌دنبال گزارش‌های مردمی درخصوص رفت‌ وآمد مشکوک چندین جوان به خانه‌ای در منطقه رودکی ، بررسی موضوع و شناسایی هویت این افراد در دستور کار مأموران کلانتری 209 پایانه غرب قرار گرفت.

در بررسی‌های اولیه مأموران کلانتری دریافتند که اطلاعات مردمی صحیح است و بدین ترتیب با هماهنگی قضایی خانه مورد نظر، تحت مراقبت نامحسوس قرار گرفت. در ادامه مشخص شد تعدادی جوان با اجاره خانه در قالب اعضای یک باند شرکت هرمی در حال فعالیت هستند.

با برملا شدن این موضوع، مأموران کلانتری وارد عمل شده و 18 عضو شرکت هرمی را دستگیر کردند. در بازرسی از خانه مورد نظر جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی، دو دستگاه رایانه و دو دستگاه لپ‌تاپ کشف شد.

متهمان پس از انتقال به کلانتری 209 پایانه غرب در بازجویی اعتراف کردند ساکن شهرهای استان‌های غربی کشور هستند که برای اشتغال و کسب درآمد به تهران مسافرت کرده‌اند. بعد از مدتی با این شرکت هرمی آشنا شده و هر آنچه پس‌انداز داشته را به امید پولدار شدن و سود در شرکت هرمی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری شده از این افراد را بیش از 20 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: خانواده‌ها مراقبت بیشتری از فرزندانشان داشته باشند و به درخواست فرزندان‌شان مبنی بر واریز مبالغ فراوانی وجه برای اسکان و ضمانت، هوشیارتر عمل کنند. متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟