دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش با 7 تیغه سلاح سرد در شهرکرد

به گزارش رکنا، علی سپهوند امروز  گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری دسته‌جمعی در یکی از پارک‌های سطح شهر شهرکرد، شناسایی و دستگیری طرفین درگیری و مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرکرد قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: پس از شناسایی متهمان و محل‌های اختفای آن‌ها، تیمی متشکل از ماموران کلانتری11 و یگان امداد این شهرستان در دو عملیات غافلگیرانه مخفیگاه متهمان بازرسی و 6 نفر از اراذل و اوباش دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع این دو عملیات، 7 تیغه سلاح سرد و 11 گرم انواع مواد مخدر از مخفیگاه متهمان کشف و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف 2 خودرو حامل مواد مخدر در سورشجان

سپهوند اضافه کرد: مامورین فرماندهی انتظامی بخش لاران نیز در پی گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، دو خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و در دو عملیات جداگانه ضمن هماهنگی قضائی در محدوده میدان ورودی شهر سورشجان بارزسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: در بازرسی از این خودروها، در مجموع 230 گرم و 50 سانت انواع موادمخدر کشف، سه متهم دستگیر و هر دو خودرو توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان به همراه کشفیات یادشده به یگان انتظامی دلالت داده شدند، خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با برهم‌زنندگان امنیت و سوداگران مرگ همواره در دستور کار پلیس شهرستان شهرکرد قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟