حال آیت‌الله مصباح یزدی نامساعد است / مردم دعا کنند

به گزارش رکنا ، بر اساس اعلام رسانه‌های نزدیک به آیت‌الله مصباح یزدی ، بیماری این استاد 86 ساله حوزه‌های علمیه شدت یافته و از مومنین خواسته شده است که برای سلامت رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) دعا کنند.

کانال منتسب به آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، مجتهد، فیلسوف، مفسر قرآن و از اساتید حوزه علمیه قم که ریاست مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) را بر عهده دارد، شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که بیماری این عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، شدت یافته است.

برای بهبود حال آیت الله مصباح یزدی دعا کنید

بر اساس اعلام این کانال، دوست‌داران حضرت آیت الله مصباح یزدی حفظه الله مکرراً جویای وضعیت سلامتی ایشان شدند. با توجه به شدت یافتن بیماری این یاور راستین انقلاب و رهبری، از جمیع علما، فضلا، شاگردان، دوستان و عموم ولایتمداران و علاقمندان به ایشان تقاضا داریم با توسل به ذیل عنایت ائمه اطهار علیهم السلام برای شفای عاجل و کامل ایشان دعا کنند.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی از شاگردان آیات عظام، بروجردی، اراکی و امام خمینی(ره) و همچنین علامه طباطبایی و آیت‌الله محمدتقی بهجت، متولد ۱۳۱۳ شهر یزد است.

خبرگزاری رکنا برای این عالم فاضل و استاد بی‌بدیل حوزه‌های علمیه آرزوی سلامتی و تندرستی دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 634977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟