فیلم های تاسفبار از سیل اهواز در تاریخ لاکچری ۹۹/۹/۹ + جزییات تکاندهنده
حجم ویدیو: 22.31M | مدت زمان ویدیو: 00:02:17

به گزارش رکنا ، ایمان محمدی نرگسی، رئیس مرکز مدیریت حرکت های جهادی و بشر دوستانه استان خوزستان در مورد بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر و خیابان ‌های شهر اهواز و ورود فاضلاب به خانه های برخی از هموطنان اهوازی به خبرنگار اجتماعی رکنا اظهار داشت: هم اکنون وضعیت شهر اهواز از نظر آبگرفتگی معابر و خانه ها بسیار اسف بار است.

اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با سیل و آبگرفتگی انجام نشد

وی تاکید داشت : بارندگی هایی که از چند روز قبل شاهد بودیم، موجب شده تا بسیاری از خانه ها دچار آب گرفتگی و مشکل شوند. علی رغم این که در سال های گذشته نیز با بارندگی ها می توانستیم اقداماتی پیشگیرانه انجام دهیم و از چند روز قبل نیز همه نیروها در اهواز در حالت آماده باش قرار داشتند اما با توجه به اینکه حجم بارش ها در اینجا بسیار زیاد بوده دچار آبگرفتگی شدید شده ایم. همچنین با توجه به اینکه در برخی مناطق خانه های سنتی وجود دارند آسیب های شدیدتری در این مناطق بوجود آمده و فاضلاب وارد منزل برخی از اهوازی ها شده است.

محمدی نرگسی با تاکید بر اینکه نیروهای امدادی در شهر اهواز در حالت آماده باش قرار دارند، افزود: با وجود آماده باش نیروهای امدادی در شهر اما نتیجه نهایی وضعیت آبگرفتگی و خسارات احتمالی به منازل مردم در ساعات آینده ثبت خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

خبرنگار : مهدی برازنده

 

 

کدخبر: 633970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟