جزئیات دستگیری زن  کلاهبردار در شهریار
حجم ویدیو: 9.28M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی غرب استان تهران جزئیات دستگیری زن کلاهبردار در شهریار را تشریح کرد.

سردار کیوان ظهیری  جزئیات دستگیری یک خانم کلاهبردار در غرب استان تهران را تشریح کرد و افزود: یک خانم با ثبت یک شرکت جعلی و غیرواقعی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از سرمایه گذاران در شهریار کرده بود، که مالباختگان اقدام به شکایت علیه وی کردند و در پی این شکایت پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه این خانم کلاهبردار از وضعیت حاکم بر کشور در خصوص بیماری کرونا سوء استفاده کرده بود، گفت: بر این اساس از مالباختگان که از واقعی و یا غیرواقعی بودن شرکت اطلاعی نداشتند، بیش از ۲۰ میلیارد تومان و به طور اینترنتی در شرکت جعلی وی سرمایه گذاری کردند.

وی از تلاش کلاهبردار مذکور برای خروج از کشور خبر داد و گفت: اما کارآگاهان پلیس آگاهی اجازه خروج وی را ندادند و به سرعت و با شناسایی مخفیگاه وی، این کلاهبردار در عملیاتی غافلگیرانه در شهر اندیشه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سردار ظهیری ترفند این کلاهبردار را فروش سهام یک شرکت جعلی دانست و تصریح کرد: تاکنون ۲۰ میلیارد تومان کلاهبرداری از بیش از ۱۰۰ شهروند در سراسر کشور کشف شده است، اما تحقیقات برای افزایش احتمالی میزان کلاهبرداری همچنان ادامه دارد.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 633828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟