واژگونی مرگبار پژو 207 با یک کشته و 4 زخمی در اتوبان تهران _ قم

به گزارش رکنا ،واژگونی یک دستگاه خودرو ۲۰۷ در اتوبان تهران قم باعث کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۴ نفر شد که عوامل پایگاه وهن آباد جمعیت هلال احمر به حادثه دیدگان این سانحه امدادرسانی داشتند.

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران دقایقی در شهرری، اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۷ که در مسیر اتوبان تهران قم در حال تردد بود، بر اثر سرعت غیرمجاز و انحراف از مسیر، به گاردریل کنار جاده برخورد و واژگون شد.

وی گفت: پس از اطلاع از این حادثه از طریق تلفن ۱۱۲ هلال احمر، بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات وهن آباد هلال احمر شهرستان ری به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی اولیه مشخص شد این حادثه یک مورد فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان کرد: به دلیل شدت برخورد، سرنشینان داخل خودرو محبوس شده بودند که با همکاری آتش‌نشانی، عملیات رهاسازی آغاز و مصدومان از داخل خودرو خارج شدند.

فتحی اضافه کرد: سه نفر از مصدومان برای انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شد همچنین یک مورد نیز توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان ری به مرکز درمانی انتقال داده شد.

وی عنوان کرد: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا، از تمامی هموطنان درخواست داریم تا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در حین رانندگی نیز با توجه به بارش‌های اخیر و لغزنده بودن جاده‌ها، با سرعت مطمئنه و فاصله مناسب با خودروی جلوی خود به مسیر ادامه دهند تا شاهد سوانح تلخی هم‌چون سانحه مذکور نباشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران یادآور شد: هموطنان در صورت وقوع حوادث و سوانح در جاده‌ها و کوهستان‌ها می‌توانند به صورت شبانه روزی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند تا عوامل نزدیکترین پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر به کمک هموطنان بشتابند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 633507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟