دستگیری عوامل تخریب مراتع روستای خورخوره مهاباد

به گزارش رکنا ،  مجید پاتو گفت: پنج نفر از عوامل تخریب ۱۱ هکتار از مراتع روستای خورخوره این شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

پاتو افزود: در این تخلف پنج نفر از اهالی روستای خورخوره این شهرستان با استفاده از دو دستگاه تراکتور درحال تخریب مراتع این شهرستان بودند که با هوشیاری مأموران یگان حفاظت شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تصریح کرد: امسال مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان، ۶۰ فقره پرونده تخریب و تصرف عدوانی اراضی ملی را برای متخلفان تشکیل دادند که از این تعداد ۳۵ فقره پرونده به مساحت ۷۱ هکتار خلع ‌ید و اجرای حکم برای آنها صورت گرفت.

پاتو گفت: مأموران یگان حفاظت این اداره به صورت شبانه‌روزی در صورت اطلاع از هرگونه تخریب اراضی ملی به سرعت وارد عمل شده و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مهاباد، با اشاره به دایر شدن شعبه ویژه دعاوی منابع طبیعی در دادگستری این شهرستان افزود: شعبه ویژه دعاوی منابع‌طبیعی و تخریب و تصرف اراضی ملی با دستور رئیس دادگستری این شهرستان راه‌اندازی و قاضی ویژه‌ای نیز برای بررسی سریع پرونده‌های این حوزه تعیین شده است.

روستای خورخوره در بخش مرکزی و در فاصله ۳۰ کیلومتری شمال مهاباد قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 631770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟