زورگیری پیکان کلکسیونی به خاطر اختلاف حساب در تهران

به گزارش رکنا ، تحقیقات پلیس در این‌باره به‌دنبال گزارش سرقت یک خودروی پیکان آغاز شد. شاکی به مأموران پلیس گفت چند نفر با تهدید او را از خودرواش که یک پیکان لوکس است پیاده کرده و خودرو را سرقت کرده‌اند.

او درباره آنچه اتفاق افتاده بود به مأموران گفت: نیمه شب سوار خودروام از حوالی میدان تجریش عبور می‌کردم که ناگهان چند موتورسوار سد راهم شدند آنها با چاقو به طرفم حمله کردند و با تهدید من را از داخل ماشین بیرون انداختند و ماشین‌ام را سرقت کردند. به‌دنبال ثبت این شکایت مأموران به بازبینی دوربین‌های مداربسته آن حوالی پرداختند و توانستند تصاویری از فرار زورگیران به‌دست بیاورند. این تصاویر نشان می‌داد 3مرد زورگیر پس از سرقت پیکان، کمی جلوتر مرد دیگری را سوار کرده و 4نفری از آنجا می‌گریزند. وقتی شاکی چهره چهارمین نفر را دید گفت او را می‌شناسد.

او گفت مدتی است با این فرد اختلاف مالی دارد و به‌احتمال زیاد به‌دلیل همین اختلاف او و دوستانش دست به زورگیری زده‌اند. در این شرایط بود که متهم اصلی دستگیر شد و در همان بازجویی‌های اولیه به زورگیری اعتراف کرد. او گفت: چون با شاکی اختلاف حساب داشتم و نمی‌توانستم طلبم را بگیرم چند نفر را اجیر کردم تا خودروی او را سرقت کنند.
سرهنگ سیدعلی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: به‌دنبال اعترافات متهم با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34تهران او روانه زندان شد و تلاش‌ها برای دستگیری 3همدست وی ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 631448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟