کرونا یکی از کارکنان بیمارستان شهید رجایی شیراز را قربانی کرد + عکس

به گزارش رکنا ، شهریار علیزاده یکی از کارکنان بیمارستان شهید رجایی شیراز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا پس از چند روز دست و پنجه نرم کردن با این ویروس کشنده سرانجام به جمع شهدای سلامت پیوست و آسمانی شد.

دکتر سید امیررضا مصباحی رئیس بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی شیراز روز دوشنبه در پیامی ضمن تسلیت شهادت این شهید مدافع سلامت ابراز داشت : هنوز چند روزی از پرپر شدن پرستار محبوب بیمارستان و فرزند دلبندش شهیده مریم رحیمی نگذشته که باز تماسی تلخ، خبر ناباورانه شهادت عزیزی دیگر از کادر درمان را در گوشم نجوا نمود.

در ادامه این پیام آمده است : این‌بار، شاهد شهادت جانباز عزیز هشت سال دفاع مقدس که ایثارگرانه و دلسوزانه در محل خدمت خود در تمام ساعات شبانه‌روز حاضر بود و علیرغم حجم بسیار زیاد کار و مشغله فراوان، تمام مشکلات حقوقی بیماران و بیمارستان را در راهروهای پرپیچ‌وخم دادگاه‌ها و مراجع قضایی و قانونی بسرعت و جدیت، پیگیری می‌نمود هستیم.

رئیس بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی شیراز اضافه کرد: دست تقدیر و بیماری شوم و پلید  کرونا، عزیز دیگری از جمع خسته و فرسوده از نبرد سخت با دشمن هزارچهره و نامبارک را گرفت ، این شهید سلامت ، به حق، دین خود را به وطن عزیزمان، بیماران دردمند و همرزمان شهیدش، به‌خوبی ادا نمود.

دکتر مصباحی با تسلیت شهادت مظلومانه این جانباز خستگی‌ناپذیر به خانواده ایشان، تمام تلاشگران و ایثارگران بیمارستان امتیاز و فوریتهای جراحی شهید رجائی و همکاران دانشگاه علوم پزشکی شیراز،بر لزوم رعایت شیوه نامه بهداشتی برای کاستن از شتاب مرگ و میر مدافعان سلامت تاکید کرد.

وی از عموم هموطنان فهیم و همکاران کادر درمان، خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و جدی گرفتن توصیه‌های پیشگیرانه پزشکان و کارشناسان، کادر فداکار درمان را یاری کنند تا به لطف پروردگار بتوانند این روزهای تلخ و سیاه پائیزی را با کمترین آسیب، پشت سر گذاشته و در آینده شاهد از دست دادن عزیزان خود نباشند.

مصباحی همچنین بیان داشت : بیمارستان حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی این روزها در کنار حجم بالای خدمات گسترده ای که به مراجعان ارائه می دهد، داغدار عزیزانی است که قهرمانانه پرچم دفاع از سلامت را به اهتزاز درآوردند.

به گفته رئیس بیمارستان حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی، این بیمارستان به عنوان مجهزترین مرکز ترومای جنوب کشور، با استفاده از تمام ظرفیت های موجود حتی در بحران کروناویروس به مصدومان خدمات ارایه می دهد.

با شهادت این مدافع سلامت در بیمارستان شهید رجایی شیراز شمار شهدای سلامت در استان فارس به هفت نفر رسیده است.

کادر درمان در استان فارس امسال خزانی تلخ را تجربه می کند و هر روز خبرهای نگران کننده تری از جان باختن عزیزانمان به گوش می رسد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 631072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟