کشف کارگاه تولید تنباکو با مارک‌های معتبر درحیاط خانه در خانی آباد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف کارگاه غیرمجاز تولید تنباکو در خانی آبادنو توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت تصریح کرد: درپی اطلاع از تولید تنباکوی غیرمجاز در منزلی مسکونی در جنوب تهران،تیم عملیات معاونت مبارزه با قاچاق کالا وارز این پلیس به محل مراجعه و مشاهده کردند که فردی با استخدام چند کارگر خانم و بااستفاده از چرخ گوشت وهمزن برقی و مخلوط کردن میوه خشک و سنگ بخار و ... اقدام به طبخ، تولید و بسته بندی غیرمجاز تنباکوی معسل تقلبی با مارک‌های تجاری معتبر در حیاط و پارکینگ منزلی مسکونی می‌کند.

وی گفت: ماموران با مشاهده این وضعیت صاحب کارگاه را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ ولی پور گودرزی خاطرنشان کرد: ماموران در بازدید و بازرسی از محل فوق، 5400 عدد تنباکوی تقلبی، حدود 500 کیلوگرم مواد اولیه تولید تنباکو، حدود 50000 لیبل و قوطی جهت بسته بندی و تجهیزات تولید آن کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص ارزش تنباکوهای تقلبی کشف شده خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی کشفیات حدود ۵ میلیارد ریال برآورد شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟