دستگیری سوداگران مرگ در ورامین

به گزارش رکنا،  سرهنگ جعفر شمس بیرانوند گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه توزیع و خرید و فروش مواد مخدر در سطح پارکهای سطح شهرستان می‌کنند، موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ مرکزی قرار گرفت و افزود با توجه به حساسیت موضوع و دغدغه و نگرانی خانواده‌ها از تردد فرزندانشان در پارک‌ها و بوستان‌ها و از آنجا که برخورد با این سوداگران مرگ مورد انتظار و مطالبه به حق مردمی بوده و ماموران بلافاصله اقدامات اطلاعاتی خود را جهت شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با اقدامات گسترده اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی ماموران توانستند دو نفر را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متهمان را در مخفیگاهشان غافلگیر و دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

بیراوند در ادامه بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۱۸ کیلوگرم انواع مخدر و ترازو توزین مواد مخدر که بصورت ماهرانه در منزل جاسازی شده بود کشف شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، از همکاری صمیمانه شهروندان در راستای شناسایی قاچاقچیان انواع مواد مخدر و معرفی ناهنجاری‌های سطح جامع به پلیس قدردانی و اظهار امیدواری کرد تا در بستر مشارکت گسترده تر شهروندان، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ارتقای امنیت اجتماعی افراد جامعه باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان گفت: برخورد و مبارزه با تهیه تولید و فروشندگان موادمخدر با اجرای طرح‌های ویژه توسط پلیس انجام شده است و از همه خانواده‌ها در خواست نسبت به نظر برخی نظارت بر فرزندان و تغییر رفتار آنها توجه جدی داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشهودی از طریق تماس با شماره ۱۱۰ پلیس را مطلع نمایندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟