آزادی 161 زندانی در اراک

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی از آزادی ۱۶۱ نفر از محکومین جرایم غیرعمد این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش رکنا، محمد حسن حسین بیگی اظهار کرد: رقم بدهی این زندانیان بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۴۰۰ تومان بود که نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان آن با دعوت از شکایت کنندگان بخشیده شد.

وی افزود: نزدیک به ۳۴ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان بابت اعسار زندانیان پذیرفته شده و نیز یک میلیارد تومان توسط مددجویان برای پرداخت مطالبات شاکیانشان تأمین شده است.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی افزود: بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

به گفته حسین بیگی در مجموع بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از سوی ستاد دیه کشور و نمایندگی استان نیز به صورت بلاعوض بابت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان پرداخت شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۳۵ نفر محکوم مالی در زندان‌های استان وجود دارد که برای آزادی نیازمند مساعدت خیرین هستند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی اظهار کرد: خیرین و مردم می‌توانند از طریق شماره کارت بانک کشاورزی به شماره ۳۷۲۴-۰۰۰۳-۷۰۷۰-۶۰۳۷ به نام نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی خود برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد اقدام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟