آزادی 144 محکوم جرائم غیرعمد در مرکزی

به گزارش رکنا،   مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی از آزادی ۱۴۴ نفر از محکومین جرایم غیرعمد این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

محمد حسن حسین بیگی در تکمیل این خبر اظهار کرد: این ۱۴۴ نفر شامل ۹۸ نفر بدهکاران مالی، ۲۶ نفر محکومین مهریه، ۱۷ نفر نفقه و سه نفر نیز محکومین دیه بودند.

وی ادامه داد: رقم بدهی این زندانیان بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان بود که نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان آن با دعوت از شکایت کنندگان بخشیده شد.

حسین بیگی افزود: نزدیک به ۳۳ میلیارد و ۸۹۲ میلیون تومان بابت اعسار زندانیان پذیرفته شده و نیز ۹۳۲ میلیون تومان توسط مددجویان برای پرداخت مطالبات شاکیانشان تأمین شده است و توانستیم برای حل پرونده‌های آن‌ها ورود پیدا کنیم.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی افزود: بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: از سوی ستاد دیه استان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای آزادی این محکومین پرداخت شد.

به گفته حسین بیگی در مجموع بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از سوی ستاد دیه کشور نیز به صورت بلاعوض بابت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان پرداخت شده است. خیرین ستاد دیه کشور نیز یکصد میلیون تومان کمک کردند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۷۷ محکومین جرایم غیر عمد در استان وجود دارد که نسبت به شهریور ماه سال گذشته که ۲۳۱ نفر محکوم وجود داشت با کاهش آمار مواجه بودیم.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی اظهار کرد: خیرین و مردم می‌توانند از طریق شماره حساب جاری ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ نزد بانک ملی ایران به نام نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی خود برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد استان مرکزی اقدام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟