وضعیت دردناک دختر ۴ ساله با نجات از انفجاری مهیب + عکس / امریکا

به گزارش رکنا،راکی هانت دختر ۴ ساله در مزرعه پدرش در پی انفجاری دچار سوختگی درجه سه شد. این کودک در حال حاضر با یک دوره درمان طولانی مدت روبرو است، از جمله روشی که در آن بالون‌های پزشکی زیر سطح پوست او قرار داده می‌شود تا کاملا بهبود یابد. این حادثه در ماه فوریه هنگامی رخ داد زمانی که راکی با پدرش شای ۲۹ ساله مشغول بازی در خطوط حصارکشی در مزرعه بود.

راکی قبل از انتقال به بیمارستان دانشگاه یوتا، به بیمارستانی در لاس وگاس منتقل شد و در آنجا چندین عمل جراحی از جمله پیوند پوست انجام داد. پزشکان از قفس دنده راست و جلوی هر دو ران او پوست گرفتند تا سوختگی‌های صورت، دست‌ها، پا‌ها، بازوی چپ و قفسه دنده چپ او را بپوشاند. پس از ۴۵ روز بستری بودن در ICU، راوکی به خانه بازگشت، اما بدن او هنوز از این واقعه آسیب دیده است.

انفجار وحشتناکی که جان دختر 4 ساله را به خطر انداخت

مگان ۲۸ ساله، مادر راکی، گفت که احساس خوشبختی دخترش با وجود جراحات ویرانگر، خانواده را به مثبت ماندن الهام داده است. مگان گفت: "او هر روز صبح جلوی آینه می‌نشیند و هرگز احساس زشتی نمی‌کند. " مگان اضافه کرد که راکی در واقع از آتش نسوخته، بلکه گرمای شدید ناشی از انفجار باعث آسیب او شده است. مگان توضیح داد صدای جیغ راکی را شنیدم، او نمی‌توانست چیزی را ببیند. راکی شروع به کشیدن لباسهایش کرد و دیدم که ژاکت او در پوستش ذوب شده و صورتش در حال ذوب شدن است.

راکی کوچولو برای ده سال آینده تحت عمل جراحی متعدد برای التیام سوختگی و بازسازی صورت خود در بیمارستان و خارج از آن خواهد بود. در حال حاضر راکی برای جراحی آماده نیست، زیرا سیستم غدد درون ریز او فرو پاشیده و بدن او را متورم کرده است. مرحله بازسازی، سه تا پنج سال طول خواهد کشید و وقتی وضعیت او دوباره پایدار شد، درمان ادامه خواهد یافت.

وضعیت اسفناک دختر 4 ساله در پی انفجار هولناک

مگان افزود:" او طی سال‌ها جراحی‌های زیبایی انجام خواهد داد تا چیز‌هایی را که از دست داده جایگزین کند. هنگامی که پوست سرش را کشیدیم، او دو سوم مو‌های خود را از دست داد. او باید جراحی پلاگین مو انجام دهد و ابروهایش باید ترمیم شود. به لب‌ها و بینی او باید چربی تزریق شود تا لب‌ها به حالت طبیعی برگردد. "

مگان و شای که والدین دو کودک دیگر هستند و فرزند چهارم را باردار هستند، یک GoFundMe را راه اندازی کرده اند تا صورتحساب‌های پزشکی سرسام آور را پوشش دهد. مگان گفت:" فکر می‌کنم ما در همان هفته اول در بیمارستان وگاس رکورد هزینه میلیون دلاری را شکستیم. خوشبختانه ما هم کار می‌کنیم و هم از نظر مالی ثبات داریم، اما دوست داریم پول جمع کنیم تا در حساب پس انداز راکی قرار دهیم. "برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟