سپاه گیلان 23 زندانی را آزاد کرد

مدیرکل زندان های گیلان گفت: با همکاری سپاه از ابتدای امسال تاکنون ۲۳ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در گیلان آزاد شدند.

به گزارش رکنا ،  رضا محمدی اصل در جلسه شورای معاونین با تأکید بر ضرورت شناسایی بهتر ظرفیت‌ها برای آزادی زندانیان، اظهار کرد» تا پایان آبان ماه امسال ۹۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با گذشت شاکی، ۴۱۰ میلیون تومان نقدینگی خانواده مددجو و ۷۰ میلیارد تومان از طریق پذیرش اعسار در مراجع قضائی زمینه آزادی ۲۵۰ نفر از زندانیان غیر عمد فراهم شد.

وی افزود: این امر با کمک‌های بی شائبه مقامات قضائی، خیرین، گروه‌های جهادی و نهادهایی بوده که در چارچوب قانون بستر آزادی آنان را فراهم کرده‌اند.

مدیرکل زندان‌های گیلان با اشاره به اینکه سپاه با نقش آفرینی خود در تمامی صحنه‌ها به ویژه این بخش ۲۳ زندانی جرایم غیر عمد را تا پایان آبان ماه امسال آزادی کرد، گفت: در یادواره شهدای گیلان که در شهرهای مختلف استان گیلان برگزار شد این امر خداپسندانه اتفاق افتاد که این حضور جهادی همچنان ادامه دارد تا شاهد آزادی بیشتری از زندانیان باشیم.

محمدی اصل، در ادامه افزود: سپاه همیشه در تمامی مراحل انقلاب در همه صحنه‌ها حضور داشته و همانطور که شاهد هستیم در زمان شیوع بیماری کرونا با حضور جهادی و تمامِ ظرفیت خود در زندان‌ها با گروه‌های مختلف برای ضدعفونی و آنچه که بتواند در ریشه کنی این بیماری منحوس به این سازمان نیز کمک رسانی کرد.

مدیر کل زندان‌های گیلان با اشاره به اینکه کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها هدف اصلی این سازمان است، گفت: با تشکیل کارگروه و شناسایی نقاط قوت و همچنین خرد جمعی به دنبال راهکارهای علمی و عملی تر در این زمینه هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟