راز مرگ دختر نوجوان در اعترافات راننده شیطان صفت + عکس

به گزارش رکنا، 26 مرداد سال گذشته، دختر 15 ساله‌ای به‌نام شیما از خانه‌اش خارج شد و دیگر برنگشت. ناپدید شدن شیما، باعث شد تا خانواده‌اش این ماجرا را به پلیس گزارش کنند.
در تحقیقات مشخص شد دختر 15 ساله به‌دنبال مشاجره لفظی با خانواده‌اش، خانه را ترک کرده اما ساعاتی بعد با خانواده‌اش تماس گرفت و مدعی شد که حالش خوب است و در نزدیکی میدان آرژانتین است. اما بعد از آن دیگری خبری از دختر دانش‌آموز نشد.
با شکایت خانواده شیما، تحقیقات پلیسی قضایی برای پیدا کردن دختر نوجوان آغاز شد. در نخستین گام، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف پارکینگ بیهقی و میدان آرژانتین رفتند. بازبینی دوربین‌ها نشان می‌داد که دختر نوجوان سوار بر یک خودروی پژو پرشیا شده و آنجا را ترک کرده است.

دستگیری راننده پرشیا

باتوجه به تاریکی شب، به دست آوردن شماره پلاک خودروی پرشیا سخت بود همین مسأله باعث شد تا مأموران زمان زیادی وقت صرف کنند و با گذاشتن شماره پلاک‌های مختلف در کنار هم درنهایت صاحب خودرو را شناسایی کنند.
صاحب خودرو مردی حدوداً 60 ساله به‌نام بهلول بود که بلافاصله دستگیر شد. مرد میانسال در تحقیقات گفت: چند سال قبل همسر و فرزندانم برای زندگی به خارج از کشور مهاجرت کردند و مرا تنها گذاشتند. از آن زمان به بعد گاهی شب‌ها با خودروام مسافرکشی می‌کنم و نیمه شب حادثه هم در حوالی میدان آرژانتین دختر نوجوانی را به‌عنوان مسافر به مقصد خیابان نظام‌آباد سوار کردم. در میانه راه برای برداشتن مدارک سری هم به خانه‌ام در همان حوالی زدم و بعد دختر نوجوان را به مقصدش رساندم و دیگر از او خبری ندارم.
با این ادعا دوربین‌های مداربسته خیابان نظام آباد مورد بازبینی قرار گرفت اما مدرکی که نشان دهد بهلول او را به آنجا رسانده باشد به‌دست نیامد. بدین ترتیب بار دیگر از بهلول تحقیق شد و این‌بار مرد میانسال مدعی شد که حدود دو هفته‌ای شیما در خانه‌اش بوده و یک روز وقتی به خانه برگشته متوجه شده که شیما آنجا را ترک کرده است.

دستگیری دوباره

درحالی که بهلول تنها مظنون این پرونده بود، اما از آنجایی که هیچ سرنخی در خصوص دست داشتن او در ماجرا ناپدید شدن دختر نوجوان نبود، مدتی بعد او آزاد شد.
در حالی که تحقیقات برای یافتن دختر دانش‌آموز ادامه داشت، با گذشت بیش از یک سال از ناپدید شدن شیما، مدتی قبل پدر این دختر فیلمی در فضای مجازی منتشر کرد و از رئیس قوه قضائیه خواست تا برای اطلاع از سرنوشت مبهم دخترش به وی کمک کند.
بدنبال این فیلم جنجالی، رئیس قوه قضائیه دستور رسیدگی جدی‌تر به این پرونده را صادر کرد و بهلول بار دیگر بازداشت شد.
درنهایت چند روز قبل مرد میانسال سکوتش را شکست و این‌بار خبر از مرگ دختر نوجوان داد. او گفت: شیما را به خانه‌ام آوردم و یک یا دو هفته‌ای هم در خانه‌ام بود. یک روز که از خواب بیدار شدم، دیدم که نبضش نمی‌زند و نفس نمی‌کشد.
او مرده بود ترسیدم و جسد را داخل خودروام گذاشتم و به شهرستان برده و در کنار رودخانه‌ای دفن کردم.
با اعتراف مرد میانسال، تیم جنایی راهی شهرستان مورد نظر شده و محلی را که بهلول مدعی بود جسد را در آنجا دفن کرده مورد بازبینی قرار دادند اما اثری از جسد به‌دست نیاوردند. تحقیقات برای یافتن جسد شیما و برملایی راز مرگ او همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟