دستگیری سارق کلینیک ترک اعتیاد تهران / آبدارچی خائن از آب درآمد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال"  گفت: دی ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت از کلینیک ترک اعتیاد به پلیس آگاهی تهران ارجاع و برای رسیدگی تخصصی در اختیار دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه سوم قرار گرفت.
این مقام انتظامی اظهار داشت: صبح بیست و یکم دی ماه به کلینیک مراجعه کردم و متوجه بهم ریختگی دفتر کار و سرقت تعدادی از داروها به ارزش 54 میلیون تومان شدم .
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران افزود: کارآگاهان برای تحقیقات پلیسی، به صحنه وقوع جرم مراجعه و با پالایش اطلاعات به دست آمده ، مشخص شد که سرقت توسط یکی از کارمندان کلینیک که به عنوان نظافتچی در آنجا کار می کرده، اتفاق افتاده است.
این مقام انتظامی بیان داشت: ظن کارآگاهان پس از غیبت مرتضی در محل کار قوت گرفت و مشخص شد مرتضی پس از سرقت به شهرستان های شمالی کشور گریخته است.
کارآگاه دستخال گفت: در ادامه کارآگاهان با هماهنگی های قضائی و اخذ نیابت به شهرستان محل اختفای مرتضی اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری متهم و انتقال وی به تهران شدند.
وی توضیح داد: با دستگیری مرتضی و انتقال او به تهران وی به سرقت داورهای ترک اعتیاد از کلینیک اعتراف و اظهار داشت، به دلیل نیاز مالی نقشه سرقت از کلینیک را کشیدم و با به دست آوردن کلید های دفتر که محل نگهداری دارو ها بود پس از تعطیلی کلینیک شبانه وارد آنجا شدم و داروها را سرقت و از تهران گریختم.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟