دستگیری 2 سارق خودروهای پراید در تهران / لایی کشی کار دست این سارق داد

به گزارش رکنا،   سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" در تشریح این خبر گفت: ساعت 7 بعد از ظهر چهاردهم مهر ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده میدان هرندی به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مظنون شدند .
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان با استعلام شماره پلاک خودرو از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی متوجه می شوند خودروی پراید اوایل صبح در حوزه کلانتری 112 ابوسعید سرقت شده است.
وی در ادامه گفت : راننده خودرو مسروقه پس از مشاهده واحد گشت بلافاصله به سرعت خود افزوده و با لایی کشی در بین خودروها باعث رعب و وحشت شهروندان و ایراد خسارت به خودروهای عبوری می شود .
این مقام انتظامی گفت : کارآگاهان جهت جلوگیری از خسارت های بیشتر راننده را دعوت به آرامش و توقف می نمایند لیکن راننده خودروی پراید توجهی به اخطار های مکرر واحد گشت نکرده و با سرعت بسیار بالا وارد خیابان های فرعی می شود .
یوسفوند گفت : با توجه به حرکات خطرناک سارق افسراکیپ جهت جلوگیری از فرار و حفظ جان شهروندان لاستیک عقب خودرو را مورد اصابت گلوله قرار داده که همین امر باعث توقف خودرو می شود .
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت : با توقف خودرو راننده به اسم امیر و سرنشین به اسم محمد حسین دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی می شوند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟