مرد چینی رکورد پوشش بدن با زنبور عسل را شکست! + فیلم
حجم ویدیو: 20.38M | مدت زمان ویدیو: 00:03:06

به گزارش رکنا،کتاب رکورد‌های گینس در فیسبوک معمولا ویدئو‌هایی جالب از رکود‌های ثبت شده از سراسر جهان را به اشتراک می‌گذارد که برخی اوقات شگفتی و حیرت بینندگان را به همراه دارد. به تازگی ویدئویی منتشر شده که در آن یک مرد چینی رکورد پوشش بدن با بیشترین زنبور عسل را به نام خود ثبت کرده است.

این ویدئو با توضیح کوتاهی در فیسبوک به اشتراک گذاشته شد. در این توضیح آمده: «شکستن رکورد گینس توسط روآن لیانگ مینگ با نشاندن بیشترین زنبور عسل زنده روی بدن.»

روآن لیانگ مینگ در سال ۲۰۱۶ نیز رکورد سنگین‌ترین ردای جهان با زنبور عسل را به نام خود ثبت کرده بود. او در رکورد جدید خود بیش از ۶۳۷ هزار زنبور عسل را روی بدن خود نشاند. این ویدئو پس از انتشار در فیسبوک توجه کاربران زیادی را جلب کرد.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «من با دیدن این کلیپ حالم بد شد.» کاربر دیگر نوشت: «شگفت انگیزه.» و کاربر دیگری در کامنتی نوشت: «نه، خدای من، باورنکردنی است.»

روآن لیانگ مینگ در این باره گفت: «در چالش ثبت این رکورد فرد باید کاملا خونسردانه عمل نماید. زنبور‌های عسل هنگامی که شما را نیش بزنند خواهند مرد، بنابراین از نیش زدن خودداری خواهند کرد مگر آنکه شما آن‌ها را تهدید کنید. اگر متوجه شدید که زنبور‌ها حالتی غیرعادی و ناپایدار دارند باید سریعا دلیل آن را پیدا کنید و یا چالش را متوقف نمایید.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620953 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟