امتحان شوهر حواس پرت با بچه غیرواقعی! + فیلم
حجم ویدیو: 3.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

به گزارش رکنا،برخی زوج‌ها با ایده‌های خلاقانه تلاش می‌کنند تا با ایجاد موقعیت‌های شاد، پیوند زناشویی خود را محکم‌تر کنند. اگرچه ممکن است در برخی از مواقع این موقعیت‌ها کاملا ساختگی باشند، اما دیدن آن‌ها نیز خالی از لطف نیست. مانند ویدئویی که در آن یک مادر جوان، همسر حواس پرتش را به شکلی جالب امتحان می‌کند. این زن در حالی که مرد جوانش غرق بازی شده است یک بچه غیرواقعی را در بغل او قرار می‌دهد.

در این ویدئو در حالی که «کریستی سارا» سرگرم صحبت با شوهرش «دِزموند» است به او نزدیک شده و عروسکی را در بغل او قرار می‌دهد. در ابتدای این ویدئو سارا می‌گوید «یک بچه غیرواقعی (عروسک) را به شوهرم می‌دهم، ببینیم او متوجه می‌شود.» سپس او به سمت همسرش که غرق بازی در مقابل تلویزیون است حرکت کرده و عروسک را به دست او می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که ۱۰ دقیقه زمان می‌گذرد، اما دزموند متوجه عروسکی که همسرش به شکلی ماهرانه در یک پارچه سفید پیچیده و به او داده نمی‌شود.

این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام در تاریخ ۱۴ اکتبر توجه کاربران را به خود جلب کرد و تاکنون بیش از ۳۶۰۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «چقدر جالب. با دیدن این ویدئو خیلی خندیدم. آرزوی خوشبختی برای این زوج جوان»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620951 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟