کوبیدن مشت توسط فضانورد ماه به صورت خبرنگار! + فیلم
حجم ویدیو: 5.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

به گزارش رکنا، در ۲۰ جولای سال ۱۹۶۹ بود که نیل آرمسترانگ به همراه باز آلدرین به عنوان نخستین انسان پا روی ماه گذاشتند. یک قدم کوچک برای انسان، اما جهشی بزرگ برای بشریت. با این حال برخی از نظریه پردازان توطئه حضور آمریکا به عنوان اولین کشور روی ماه را ساختگی می‌دانند و بر این باورند این اتفاق هرگز رخ نداده است.

به تازگی ویدئویی از یکی از دو فضانورد آمریکایی که گفته می‌شود پا روی ماه گذاشتند منتشر شده که حمله فیزیکی او به یک نظریه پرداز توطئه را به تصویر می‌کشد. «باز آلدرین» هنگامی که با سماجت این خبرنگار و نظریه پرداز توطئه در مورد اینکه او اصلا روی ماه نرفته است مواجه شد ناگهان کنترل خود را از دست داد و یک مشت به صورت خبرنگار کوبید. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که «بارت سیبرِل» در مقابل آلدرین قرار گرفته و مشغول صحبت با او است ناگهان با مشت مورد حمله قرار گرفته و نقش بر زمین می‌شود.

در این ویدئو صدای بارت شنیده می‌شود که خطاب به آلدرین می‌گوید: «آلدرین چرا به بایبل (کتاب یهودیان) سوگند نمی‌خوری که قدم روی ماه گذاشته‌ای؟» تو یک ترسو و دروغگو هستی. در این لحظه آلدرین مشتی را به صورت بارت می‌کوبد. گفته می‌شود آلدرین در حال رفتن برای مصاحبه تلویزیونی با یک شبکه ژاپنی بود که این اتفاق رخ داد.

البته این اتفاق در سال ۲۰۰۲ رخ داد، اما انتشار دوباره این ویدئو استقبال کاربران را به همراه داشت. این ویدئو توسط راب هاروی با توضیح «باز آلدرین، تو گنگستر هستی» در توئیتر منتشر شد. این ویدئو تاکنون بیش از ۱.۴ میلیون بیننده داشته، ۳۰۰۰ بازنشر شده و ۲۱۰۰۰ لایک دریافت کرده است.

گفتنی است؛ باز آلدرین که اکنون ۹۰ ساله است در آن سال و با وجود ارتکاب چنین جرمی بدلیل نبود شواهد کافی تبرئه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟