پشت پرده گم شدن پسر 4 ساله در کرمانشاه / مدیر تالار دستگیر شد + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ"حسین براری" اظهار داشت: پس از اعلام یک مورد گزارش مفقودی اشخاص به پاسگاه ماهیدشت، تیمی از ماموران به محل گزارش حادثه مغقودی که یکی از تالارهای عروسی محور کرمانشاه - ماهیدشت بود، اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران، شخصی به آنها مراجعه و عنوان کرد برای مراسم عروسی در تالار حضور یافته اما پس از دقایقی متوجه غیبت کودک 4 ساله اش به نام "محمدمتین" شده و جستجوهای وی و دیگران نیز بی نتیجه مانده است.

سرهنگ براری تصریح کرد: با دریافت این گزارش، ماموران پلیس نیروهای امدادی هلال احمر را نیز به کمک طلبیده و به اتفاق جستجوی گسترده خود را برای یافتن کودک گمشده آغاز کردند.

پیدا شدن کودک 5 ساله  در 5 کیلومتری تالار عروسی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: در حالی که حدود 5 ساعت از گمشدن کودک 4 ساله می گذشت خوشبختانه ماموران پلیس در حالی موفق به یافتن "محمدمتین" در پنج کیلومتری تالار عروسی شدند که وی به دلیل سرمای شدید بدحال شده بود.

وی همچنین از انتقال این کودک 4 ساله به بیمارستان خبر داد و گفت: مدیر تالاری هم که برگزار کننده مراسم عروسی بود به دلیل بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و تذکرات ستاد مقابله با کرونا دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ براری در پایان ضمن اینکه از خانواده ها خواست در مراسم های عمومی و پر ازدحام مراقب فرزندان خود بوده و آنها را حتی برای لحظه ای کوتاه تنها نگذارند، گفت: پلیس با واحدهای صنفی متخلف که نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی بی توجه هستند برخورد می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟