رضا رشیدپور داغدار شد + عکس

به گزارش رکنا، عکسی که رضا رشیدپور با عموی مرحومش در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.

رضا رشیدپور

رضا رشیدپور متولد نوزدهم مرداد ماه ۱۳۵۷ است، تنها یک خواهر کوچک‌تر از خودش دارد که مهندس معمار است. مادرش خانه‌دار و پدرش مهندس برق و الکترونیک بوده و زمانی‌که برای جمع‌آوری تجهیزات لشکر عاشورا به دزفول اعزام شده بود، حین انجام وظیفه قطع نخاع شد و در سال ۷۶ درگذشت.

رضا رشیدپور در دوران مدرسه درس‌خوان بوده به‌طوری‌که دیپلم ریاضی-فیزیک خود را با معدل عالی ۱۹٫۸۶ گرفته و هم‌زمان در دو دانشگاه، در دو رشته عمران و کارگردانی فارغ‌التحصیل شده‌است و دوره خلبانی گذرانده‌است. و در سالهای نه چندان دور در دانشکده خبر بعنوان مدرس مشغول بوده است.

رضا رشیدپور علاوه بر مجری‌گری به کارگردانی و ساخت و ساز نیز اشتغال دارد. وی در فیلم‌های سوپر استار، بی‌پولی، شیش و بش، در امتداد شهر و قاتل اهلی نقش‌آفرینی کرده‌است.

رضا رشیدپور

او سابقه مجری‌گری در چند برنامه تلویزیونی در شبکه پنج را بر عهده داشت که بعضی از آن‌ها به نوعی توقیف شدند.

او در سال ۹۱ اقدام به تهیه ویدئوهای انتقادی و نشر آن‌ها از طریق سایت فیس بوک یا یوتیوب کرد. در تاریخ اول تیر ۱۳۹۲ محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد تلویزیون جهانی پرسپولیس با مجری‌گری رضا رشیدپور افتتاح خواهد شد. او مدیر مرکز چند رسانه‌ای تهران است.

رضا رشیدپور

برنامه «دید درشب» او از طریق سامانه آپارات منتشر شد. دید در شب برنامه‌ای گفتگو محور بود که رضا رشیدپور در این برنامه، با دعوت از چهره‌های سرشناس، در گفتگویی چالشی دربارهٔ حواشی مهم زندگی این افراد سؤال می‌پرسد. محمدجواد ظریف، اکبر عبدی، شیلا خداداد، امیر تتلو، حمید رسایی، شهرام جزایری، رضا کیانیان، مصطفی کواکبیان، حسین پاکدل، محمد صادق خرازی، سحر قریشی، بهاره افشاری، سیروان خسروی و … جزو مهمانان این برنامه بوده‌اند. علی اکبر جوانفکر مشاور احمدی‌نژاد هم جز میهمانان این برنامه بود که فیلم آن برنامه بعلت مخالفت مقامات مسئول ذی‌ربط اجازه انتشار نیافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟