محکومیت 8 میلیارد ریالی برای قاچاقچی ارز در کردستان

به گزارش رکنا، سید نجیم حسینی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگهی شهرستان سروآباد پس از بازرسی ازیک دستگاه خودرو اتوبوس موفق شدند ۴۰ هزار دلار آمریکایی و مقادیری داروی دامی نئوسین را کشف نمایند که فاقد مدارک قانونی جهت نگهداری و حمل بودند.

او افزود: بانک مرکزی ارزش ارز‌های کشف شده را بیش از ۸ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال برآورد کرد واز سویی دیگر ارزش دارو‌های دامی نیز بیش از ۲۱ میلیون ریال تعیین گردید.

قاچاقچی ارز در کردستان نقره داغ شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان بیان کرد: پس از تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان سروآباد و با توجه به اقرار متهم و قاچاق بودن دارو‌های کشف شده، علاوه بر ضبط دلار‌ها و دارو‌های کشف شده متهم به پرداخت مبلغ ۸ میلیاردو ۲۴۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

حسینی بیان کرد: با توجه به اینکه شعبه در خصوص ضبط خودرو با تکلیفی مواجه نبوده، خودرو به مالک اصلی بازگردانده شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان اظهار داشت: از آنجائیکه حمل و نگهداری ۱۰ هزار یورو یا معادل آن به سایر ارز‌ها بلامانع است حکم به استرداد مبلغ مذکور به متهم داده شد.

حسینی در پایان تصریح کرد: حکم صادره اجرا و با پرداخت جزای نقدی پرونده مختومه گردید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟