دستگیری سارقان موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه در اصفهان

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسین بساطی اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت گوشی تلفن همراه و موتورسیکلت توسط ۲ سارق در شهرستان کاشان با شگرد زورگیری و اعمال خشونت، دستگیری عاملان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: بلافاصله تیم‌های مجربی از عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با هدایت عملیاتی پلیس آگاهی اصفهان موفق شدند کم‌تر از ۳ روز پس از آخرین سرقت هویت ۲ سارق را که غیر بومی بودند شناسایی کنند.

دستگیری 2 سارق حرفه ای در اصفهان

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد سارقان در یکی از استان‌های همجوار تردد دارند که هماهنگی‌های قضائی با آن شهرستان انجام شد و با همکاری بعمل آمده هر ۲ سارق در آن شهر دستگیر شدند.

سرهنگ بساطی ادامه داد: طی تحقیقات انجام شده مشخص سارقان درشهر‌های "مشهد"، "تهران"، "دزفول"، "اهواز" و "خرم آباد" نیز مرتکب سرقت شده اند و در بازجوئی‌های پلیس تاکنون به ۱۱ فقره سرقت موتورسیکلت و گوشی در شهرستان "کاشان" اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: پرونده این سارقان با هماهنگی قضائی و برای بررسی دیگر ابعاد آن و سرقت‌های احتمالی دیگر در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟